Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás touto cestou informovali, že od 22 . prosince 2015 z důvodů dovolené

NEEXPEDUJEME ZBOŽÍ

Všechny objednávky, které uskutečníte od 22. prosince budou expedovány až začátkem ledna 2016.

Příjemné prožití svátků vánočních a vše nejlepší do nového roku

přeje

GRAND CORPORATION

Zavřít

Průvodce nákupem

Přestože je nakupování v naší internetové prodejně velmi snadné, zpracovali jsme pro Vás jednoduchý návod, který Vám pomůže rychle a bez problémů nakoupit látky, galanterii a ostatní zboží z našeho sortimentu.

1. krok – Výběr měny podle země dodání

  • Zvolte si měnu, ve které budete nakupovat výběrem CZK, nebo EUR (v pravém horním rohu).
  • Pro zákazníky z České republiky (CZK) je určena česká verze stránek www.metraz-galanterie.cz
  • Pro zákazníky ze Slovenska (EUR) je určena slovenská jazyková verze www.latky-galanteria.sk
  • Při nákupu v měně EUR platba probíhá v rámci slovenských bank, máme účet u ČSOB v Žilině, takže nemusíte mít obavu z mezinárodních převodů.
    Není možné nakupovat zboží v Kč a zvolit zaslání do zahraničí (tedy i na Slovensko).


2. krok - Výběr zboží a vložení do košíku

  • Z katalogu zboží nebo pomocí fulltextového vyhledávání si vyberte zboží, které chcete zakoupit.
  • U vybrané látky si upravíte počet metrů, které chcete koupit a pomocí tlačítka "Vložit do košíku" připravíte k zakoupení. V dialogovém okénku se zobrazí množství a cena vloženého produktu a celkový počet produktů v košíku a jejich celková cena. Počet metrů, popř. kusů můžete upravit i v nákupním košíku. Látky je možné (mimo panel) nakupovat v násobcích 10 cm.
  • Následně můžete zvolit, zda chcete POKRAČOVAT V NÁKUPU nebo zobrazit košík kliknutím na možnost DOKONČIT NÁKUP.
  • Při výběru zboží zohledňujte dostupnost zboží. Je-li zboží na expedičním skladu, je u produktu vždy zelený nápis Skladem... s uvedením množství. Takové zboží jsme schopni zpravidla odeslat do 24 hodin. Pokud je u zboží uvedeno červeně Na dotaz, je zboží zpravidla na některé naší prodejně a musíme ověřit množství. Takové zboží jsme schopni stáhnout zpět na expediční sklad k odeslání, může se však prodloužit doba dodání až na 1 týden.


3. krok - Volba způsoby dopravy a platby

  • Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje.
  • Pokud jste zvolili osobní odběr, zboží pro vás připravíme k vyzvednutí na našem výdejním místě, které jste si vybrali.
  • Pokud jste vybrali některého z přepravců, zboží bude předáno k dodání tímto přepravcem dle podmínek tohoto přepravce.
  • Zboží zasílané do zahraničí (tedy i na Slovensko) je nutné uhradit předem na základě obdržené zálohové faktury, na které budete mít všechny potřebné údaje k platbě.
  • Není možné zvolit přepravu určenou pro ČR a uvést adresu pro zaslání zboží do zahraničí. Zahraniční zásilky mají přepravu označenou zemí dodání (např. GLS - Slovensko). 


4. krok - Dodací a kontaktní údaje

  • Nyní již stačí jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás již někdy nakupovali a jste registrovaní, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat nebo nakoupit jednorázově bez registrace. Registrace není povinná.
  • Vždy však budeme potřebovat adresu pro zaslání zboží, informace o jméně, vaší emailové adrese a telefonním čísle (povinné údaje, označeny *). Tyto údaje jsou nezbytné pro úspěšné doručení  zásilky a pro zasílání informací o průběhu Vaší objednávky. Bez řádně či chybně vyplněných údajů nemusí být objednávka expedována.


5. krok - Dokončení objednávky

  • Zkontrolujte všechny údaje, zvláště správné uvedení emailové adresy.
  • Jestliže je vše v pořádku, klikněte na pole Odeslat objednávku a objednávka bude odeslána k dalšímu zpracování.
  • O dalším průběhu a termínu dodání zboží vás budeme informovat prostřednictvím emailu, případně Vás budeme kontaktovat na uvedeném telefonním čísle.
  • Jestliže naleznete ve shrnutí nesrovnalosti, můžete se vždy vrátit o příslušný počet kroků zpět a svou volbu upravit.
  • Po odeslání objednávky obdržíte mailem potvrzení o přijetí objednávky.